keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Punnituksessa käyty :)

Meidän Cambridge ryhmä kokoontui tänään. Kolme päivää pirtelöillä eloa takana ja painoa oli lähtenyt 1,8kg! Olen tyytyväinen!

Eihän ne pirtelöt mitään herkkua ole, mutta kyllä ne alas saa kun ei ajattele mitä juo. Maanantai ja tiistai sujui suhkot kivuttomasti. Tänään oli kolmas pirtelö päivä ja tämä oli kyllä niin kökkö päivä ettei tosikaan! Mulla on ollut ihan koko ajan nälkä, päätä on särkenyt, palellu ja heikottanu. Itkukin on ollut tosi herkässä tänään. Päivällä oli ihan vähällä, että heitän hanskat tiskiin ja lähden syömään, mutta tyydyin sitten vain juomaan kupillisin kahvia ja vettä, vettä ja vielä vähän vettä. Vettä olen yrittänyt juoda sen 2,5-3 litraa. Ja sehän tietää sitä, että saa yölläkin hypätä vessassa. Mutta niin ne sanoo, että kolmas päivä on pahin joten toivotaan että huomenna on parempi päivä. :)

Mutta vaikka tänään on ollutkin tosi huono päivä, niin en mä silti hetkeäkään ole vakavissani ajatellu että lopettaisin kuurin kesken. Mulla on melkoinen tsemppi päällä. Kai mä nyt olen tosissani tämän laihduttamisen kanssa. On ollut ihana huomata, kuinka paljon ihmiset on mukana tässä projektissa ja tsempanneet jatkamaan ja auttaneet selviämään huonojen hetkien yli.

Mutta ai että tuoksui paahtoleipä hyvälle, kun lapsille iltapalla niitä laitoin. Kaupassa käynnit on haastavia, kun ei oikein tiedä mitä sieltä ostaisi kun ei niitä kuitenkaan itse syö. Ja tänäänkin pyörin hetken karkkihyllyn edessä, että ostan pienen suklaapatukan itselleni. Kun eihän sitä kukaan saa tietää. Sitten aloin miettimään, että enköhän mä jo tiedä miltä se suklaa maistuu ja että salaa herkkujen syönti loppui kun kuuri alkoi. Jätin patukan ostamatta. Ehkä joskus voin ja osaan herkutella kohtuudella.

Hyvillä mielin huomiseen päivään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti